Aug 30, 2010

הגרלת הפייסבוק שלי לחגים !

.




I'm having a new giveaway for the holiday season here in Israel – this giveaway is open only to my Israelis readers, so sorry for the lack of translation, but don't you think I care less about you, my beloved friends, and stay tuned, because I have a surprise for you too J

***




הבטחתי לכן הפתעה, נכון ? והבטחות צריך לקיים !

החגים בפתח ואני בטוחה שרובכן כבר החלטתן במה אתן רוצות להתחדש – בגד חדש, איפור או אולי לק חדש ?

ואתן יודעות מה ? זה גם מה שאני אוהבת בלקים, שבסה"כ מדובר על מוצר זול, שלא דורש תכנון מוקדם של הוצאה כספית ועדיין נותן הרגשה נהדרת של התחדשות ורענון !

כן, אני יודעת שחלקכן כאן ממלמלות לעצמן שגם כשמדובר בהוצאה כספית גדולה יותר הן לא תמיד מתכננות...חחח....כן, אני שומעת אתכן J אבל היי, כאן זה בלוג מחושב, לא תמיד חסכני..חחח, אבל תמיד מתוכנן ואני קוראת לכולכן לחשוב על חשבון הבנק לפני הכל, במיוחד בתקופת החגים !


ואחרי הכסת"ח הזה, כולנו יודעות שהבושם היה ונשאר אחת מהמתנות האולטימטיביות לחגים. הוא יפה, הוא מעוצב, הוא ריחני ובושם חדש תמיד נותן תחושה של שינוי והתחדשות !

אז לכבוד החגים, אני עורכת הגרלה חדשה והפעם בגרסה קצת שונה – ההגרלה תתנהל בפייסבוק והיא תהיה פתוחה רק לקוראות הישראליות שלי !


והמתנה הפעם – הבושם החדש Sheer של Bebe !


הבושם החדש הוא בניחוח פירותי- פרחוני, טמון בבקבוק בצורת לב, ומעוטר בתליון אופנתי משובץ קריסטלים.



תמונה: יח"צ




מה צריך לעשות כדי להיכנס להגרלה ?

  1. לעשות לייק לדף הפייסבוק של Tuli Nails - http://www.facebook.com/pages/Tulis-Nails-and-Makeup (אפשר גם ישירות דרך הבלוג, בעמודה הימנית).

  1. לשתף את ההודעה בדבר ההגרלה (שנמצאת בעמוד הפייסבוק) עם החברים שלכם בפייסבוק – באמצעות לחיצה על אופציית "שיתוף" שבתחתית ההודעה.

  1. עשיתם את שני אלה ? (כן, צריך גם לעשות לייק וגם לשתף כדי להיכנס להגרלה) השאירו לי תגובה להודעה כדי שאני אדע להכניס אתכם להגרלה. ברכות חג שמח תתקבלנה בברכה....חחחח.

תודו שעשיתי את זה פשוט הפעם !

ההגרלה תהיה פתוחה עד ליום שני 13.9.10 בשעה 22:00. ב- 14.9.10 אני אכריז על הזוכה במתנה !

בהצלחה לכולן !!!







תמונה: יח"צ


ולפני סיום, הנה עוד ממה שמספרת החברה על הבושם :



מותג האופנה הבינלאומי bebe , השיק לראשונה בישראל, לפני כשנה, את הבושם שהפך להצלחה מסחררת: bebe EAU DE PARFUM .

הניחוח האוריינטלי- חושני משקף בדיוק את האישה של bebe – אישה בטוחה בעצמה, חזקה, סקסית ואופנתית.

כיאה לאישה מעודכנת, האשה של bebe מתבשמת בקיץ בגרסה החדשה הקלילה והאוורירית של הבושם : bebe sheer .

אריזת הלב המקורית שמרה על צורתה, אך נצבעה בגוון ורדרד- פסטלי, והניחוח החושני קיבל רעננות פירותית קיצית.

Bebe sheer – הניחוח

הניחוח של bebe sheer הוא פירותי- פרחוני, בעל תו עליון של קוקטייל הדרים, תפוח ועלים ירוקים.

בשונה מהניחוח המקורי של edt bebe , גרסת הSHEER היא אוורירית יותר, פתוחה ובהירה.

שני הבשמים אשר יצרו את הניחוח, קלודט בלנויס וז'אן ז'קס, הפחיתו בתווים הענבריים והוסיפו רעננות לניחוח, באמצעות פירות עסיסיים וקיציים.

בנוסף, הפרחוניות שבניחוח הפכה לקלילה ושקופה יותר, ויוצרת חותם סקסי עדין.

מבנה הבושם- שילוב רומנטי בין פרחוניות עסיסית למאסק חושני

תווים עליונים: קוקטייל הדרים, תפוח, עלים ירוקים

תווי אמצע: אדמונית, ורד,יסמין,פרסיה

תו בסיס: סנדלווד, מאסק, אמבר

בקבוק הבושם, אשר נוצר בהשראת הקימור החושני ביותר בגוף האישה, הלב, הפך לסמל אייקוני המזוהה עם בושמי המותג.

הצבע הורוד – הפסטלי של בקבוק הבושם ושל האריזה החיצונית משדר נשיות ומעניק לו ייחוד.

הבקבוק

זכוכית מקומרת בצורת לב ורוד, מצופה בצדדיו בפס מתכת ורדרד, עליו מוטבע לוגו BEBE . תכשיט כיפי ופלרטטני הניתן להסרה, מעטר את הבקבוק – תליון ורוד בצורת לב, משובץ קריסטלים ועליו תלויה האות b.

הקופסה החיצונית של הבושם, בגווני ורוד-פסטלי ועליו הדפס נשי וכיפי, נפתחת כמו "קופסת מתנה", ובמרכזה חלון הצצה עגול לבושם .



22 comments

קורין said...

אני לא מאמינה כמה אנחנו מתואמות.
זה בדיוק הבושם שאני רוצה!
יאמי!

mayane21 said...

איזו הגרלה ומתנה מקסימה לכבוד החג :-)

שיתפתי ועשיתי לייק בשמחה רבה!

תולי, אני מאחלת לך ולכל קוראי הבלוג שתהיה שנה נפלאה
מלאת הצלחות והגשמת כל השאיפות והחלומות
שנה של אהבה, אושר, שמחה והמון חיוכים
♥♥♥

PASSIONISTA said...

BEBE אף פעם לא מאכזבים.
אחלה הגרלה.
שתהיה לך שנה טובה.

Peacha said...

מקסימה=]
באמת הפתעה מעולה לקראת החגים הקרבים ובאים!
לא מכירה אצ הבושם, נקרא מאוד נחמד

אז גם אני מנסה-לייקתי ושיתפתי

חג שמח לכולןןןןןןן

trix82 said...

חג שמח לכולם מסיווי מאסיבי

Shoshanna said...

shoshanna golbraikh
עשיתי את הנ"ל :)
shoshanna123@gmail.com

שבוע טוב!

shelly said...

נרשמתי
יוווווו אולי זו הפעם
אולי אני אזכה

Anonymous said...

עשיתי ליי' ושיתפתי!! :)))
שתיהיה לנו שנה טובה ומתוקה מלאת אהבה והצלחה!! ♥

ליהי ארבל
http://www.facebook.com/lihi.arbel

hila m.e said...

אחלה הגרלה! ליקלייקתי ושיתפתי :)

Unknown said...

שלום, גם אני שיתפתי את ההודעה בעמוד שלי בפייסבוק ועשיתי לייק.
עינת

Anonymous said...

יואוווווו אני רוצה אותווווו
הריר שלי....מממממ...
אני חייבת לזכות בו!! חייבת!!!:)
את אלופה!
litalmar@walla.co.il

Tuli said...

תודה רבה בנות !

איך שאני שמחה לשמוע שההגרלה הזאת, שהיא קצת שונה הפעם, מצאה חן בעיניכן ! אני בהחלט אשקול להמשיך עם זה :-)))

תודה שהשתתפתן ושתהיה לכולנו שנה טובה, מוצלחת וכיפית !!!

נשיקות

miriam said...

כבר חברה בפייס, שיתפתי, תודה ושנה טובה! :)

גידי said...

אהבתי ושיתפתי, בהצלחה ושנה נפלאה לכולם!

mikey33 said...

ואוו מהמם הלוואי ואזכה .:)

mikey33 said...

עשיתי את כל המתבקש עכשיו נשאר רק לחכןת

michal englander (face book)
mikey.e.26@gmail.com

שי י. said...

עשיתי את כל המבוקש ועכשיו נותר רק לצרף ברכת שנה טובה...;)

זהר said...

עשיתי כנדרש. שנה טובה שתהיה.
זהר [zoharm89@gmail.com]

orly said...

מילאתי במדויק אחר ההוראות :) מבקשת להשתתף בהגרלה
orly boojor

Tuli said...

הבהרה לכולם - שימו לב שהכנסתם תגובה בהודעה בעמוד הפייסבוק עצמו כדי שאני אדע להחשיב את הכניסה שלכם ! אני מכניסה את כל השמות שבתגובות להודעה ואני לא רוצה לפספס אף אחד, אז תוודאו שאתם שם:

http://www.facebook.com/pages/Tulis-Nails-and-Makeup/133821466634469


(צריך להכניס את התגובה בהודעה המרכזית, איפה שכל התגובות מרוכזות)


תודה רבה שהשתתפתם ואני מאחלת לכולכם שנה מקסימה, מוצלחת וכיפית וכמובן.....בהצלחה !
:d:

הרמוני רוט שבתאי, מאפרת יצירתית said...

גם אני עשיתי לייק ושיתפתי.
שנה טובה ומתוקה עם כל מה שאת מאחלת לעצמך

מרינה גולדשטיין said...

אוי..אני רוצה כזה בושם ....לייק לייק לייק לייק לייק הכי הכי הכי בעולם

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts