Mar 22, 2010

Nails for Passover !

.




בתור התחלה, אני רוצה להתנצל על ההיעדרות הקטנה שלי בשבוע האחרון, גם מכאן וגם מהבלוגים שלכן – סתם מצב רוח עגמומי משהו שנפל עליי.....

אבל אתמול התחיל שבוע חדש והוא התחיל בנימה חיובית הרבה יותר ועם חג שהולך ומתקרב אלינו בצעדי ענק – לא יאומן שהוא כבר מגיע, אבל....פסח בפתח !

אז נקיונות כבר התחלתי, ומתכונים כבר התחלתי להוציא אבל מניקור עדיין לא בחרתי !

אני יודעת שגם אתן מתלבטות איזה מניקור לשים – זה שיגרוף המון מחמאות, זה שיפנה את תשומת הלב לציפורניים שהפסקתן לכסוס וזה שיתן לכן את ההרגשה הכי חגיגית בלב J

ובנוסף אני יודעת (כי הרי בתוך עמי אני חיה) שהרבה מכן מחפשות משהו עדין....אז החלטתי הפעם לבוא לקראתכן !

וזה הולך ככה – למי מכן שרוצה רק ורוד עדין או משהו כזה, יש כמה סווטצ'ים שעשיתי בעבר ואתן מוזמנות לחפש (לא תמצאו הרבה...חחחח) אבל באופן אישי נראה לי משעמם מדי לעשות על זה פוסט, יש המון פוסטים ברחבי הבלוגים עם מליוני גוונים של ורוד עדין ואתן תוכלו למצוא בקלות.

למי שרוצה רק לק צבעוני, עם נצנצים או בלי, דרמטי יותר או פחות – יש לי כאן המון סווטצ'ים שכבר עשיתי ואתן יכולות להיעזר בתגיות לחיפוש. מה שכן, אני כן אעשה השבוע פוסט עם לקים שאני חושבת שהם חגיגיים במיוחד לחג (לכל הנועזות שביניכן – אני יודעת שאתן כאן...חחחח).

מה שאני כן אעשה – זה להראות לכן כמה דוגמאות, רובן עדינות יחסית, אבל עם טוויסט שנותן להן משהו מיוחד וחגיגי יותר והכי חשוב – כולן מאוד פשוטות לעשייה ! כך שאתן תוכלו לקבל רעיונות למניקור שלכן לחג J

אני כבר אומר מראש, לאלו מכן שהן נועזות יותר, קחו בחשבון לגבי כל הדוגמאות – כולן ניתנות לביצוע גם עם לקים נועזים יותר, אז אם אתן רוצות מראה דרמטי יותר, אל תהססו להשתמש בצבעים כהים, שימריים או נצנצים, שילובי צבעים ומרקמים. אם אתן מחליטות לשנות את הצבע של הפרנץ' או החותמות, למשל, אל תשכחו להשתמש בלק אטום שיעשה לכן את העבודה !

אז הנה מתחילים:

זה הפרנץ' הקלאסי, שהוספתי לו מדבקות, פרח אחד לכל אצבע – כמובן שאפשר להוסיף איזו מדבקה שבא לכן וזאת ממש לא חייבת להיות הדוגמא הזאת בהכרח. אפשר להניח את המדבקה בצד של הציפורן, באמצע של קו בפרנץ או בחלק התחתון של הציפורן, זה בלי הפרנץ', איך שבא לכן. אפשר כמובן, להשתמש במדבקות רק לאצבע אחת למראה עדין יותר, לשתיים למראה מיוחד יותר, או לכולן (בתמונה הראיתי לכן מדבקות בכל הציפורניים כדי שתוכלו להתרשם, אבל הרבה פעמים אני אוהבת לשים רק בקמיצה).

מבחינת הפרנץ' עצמו – אני משתמשת במדבקות לפרנץ' שעוזרות לי לעשות את הפסים. אפשר למצוא את המדבקות האלו בחנויות כמו וואו, ביוטי קר וכו' בעלות של שקלים בודדים.

כדי לעשות פרנץ' מוצלח עם המדבקות, צריך קודם כל למקם אותן טוב על הציפורן ואז להצמיד היטב את המדבקה לציפורן, במיוחד בצדדים, כדי שלא תהיה "נזילה". השלב הבא הוא למצוא לק אטום יחסית שאיתו נעשה את הקו של הפרנץ', כי החוכמה היא ליצור שכבה כמה שיותר דקה של לק לקבלת מראה מדוייק. ככל שהשכבה של הלק תהיה עבה יותר, כך הסיכוי לקבל פרנץ' מדויק יקטן.

סדר הפעולות – אני שמה שכבת בסיס שקופה (אתן יכולות להשתמש גם במחזק, רידג' פילר וכו'), מחכה לייבוש מלא ואז שמה את המדבקות. אני מוציאה קצת את הדבק של המדבקות לפני (מדביקה אותן על השולחן או על החולצה ומורידה כמה פעמים) כדי שהדבק החזק לא יהרוס לי את שכבת הבסיס.

אח"כ אני עושה את הקו של הפרנץ' ונותנת לו להתייבש טוב, כדי שהוא לא ייהרס כשאני אסיר את המדבקה.

כשהפרנץ' מוכן, אני מורחת מעל את השכבה של הלק הורוד הבהיר (במקרה הזה די אכלתי אותה עם הלק וזה לא יצא כמו שתכננתי).

אם אני רוצה להוסיף מדבקות, אני מחכה שזה יתייבש ואז מוסיפה את המדבקות.

ומעל הכל אני מורחת שכבה של מייבש או מחזק, מה שבא לי.

לפרנץ' הזה השתמשתי בערכה של אורלי שנקראת The Original French Manicure ואני אספר לכן עליה בפוסט נפרד, אני רק יכולה להגיד שהלק הלבן בה היה מעולה, אבל הלק שאמור להיות הצבע הטבעי נמרח בצורה מזעזעת ונאלצתי לעשות מחדש אצבע אחת. במקומו, השתמשתי ב- Luscious Lips של Essie – זאת פעם ראשונה שאני מנסה אותו לפרנץ' ומבחינת צבע הוא נחמד, אבל היה לי טיפה ורדרד מדי. מבחינת המריחה, הוא לא נמרח אחיד בשכבה ראשונה ואתן יכולות לראות את זה בתמונה. במציאות זה היה נראה הרבה יותר טוב, כי לא היה עליו כזה קלוז אפ, מן הסתם, אבל עדיין....אני צריכה למצוא את הלק המושלם לפרנץ שיתאים לי....

מה אתן אומרות ? בא לכן לראות עוד דוגמאות ?

צירפתי לכן גם את המניקור "מצה" שעשיתי לפסח בשנה שעברה ואתן יכולות לקרוא עליו כאן.














As a start, I want to apologize on my disappearing last week, from here and from your blogs – I had a lousy mood…..

But today is a new week and it started much better J

We are having a big holiday here next week – Passover, so I've decided to show you this week some manicures you can do for the holiday. Most of the designs I'll show you this week are delicate, but you can easily turn them to be "bold" with different colors and textures .Just remember, if you change the colors of the french tips or the stamping, use an opaque color to get the best result.

This is the classic french manicure, with some flowers stickers I added – of course you can add any stickers you like. You can also use a sticker just on one nail to get a more delicate look.

I use french manicure white tip guides to do the French mani – for a successful mani, you should place the guides well on your nails and than press them to your nails especially in the sides, so there won't be any "lick". Next you have to choose an opaque polish for the tips – you need a polish that is opaque already after one coat, because you'll want to create a thin coat in order to get precise look.


For this french, I used The Original French Manicure by Orly – the white polish was great and did a good job, but the pink polish was awful and I had to take all of in one finger and do the french tip again. Instead of this one, I decided to use Essie Luscious Lips – it's the first time I try it for french mani and the color itself was nice, although a bit pinkish to me. The application wasn't the best and it didn't look smooth after one coat. You can clearly see it in the picture, although I can tell you that in reality it looked much better, because you don't see it in such a close up. but still, I have to find my perfect polish for French manicure.

What do you say ? Do you want to see more manicure ?

Oh, and I also added the "Matza" mani I did last year and you can read all about it in this post.






18 comments

Johanna said...

oh those flowers are so cute, love em! :)

Perles & Paillettes said...

These are fresh and cute manis, I love them :)

Kae said...

These look absolutely gorgeous Tuli!

MightyLambchop said...

Both looks are so very pretty!

Tuli said...

Johanna - Thank you, that's so nice to hear :-)

Ayuu - Thank you ! I'm glad you like them :-)

Kae - Thank you so much :h:

Mighty Lambchop - Thanks sweetie :-) I'll post here more designs in the next few days :-)

Arie said...

How fresh like Ayuu said!, I like your Passover mani from last year ;).

Mad'moiselle Cé said...

Very cute !
i love the last mani, very pretty ♥

Mint said...

שניהם מהממים! מאוד יפים :)
את הראשון בהחלט הייתי מאמצת, אבל הציפורניים שלי כ"כ קצרות שאני יכולה רק לפנטז עליו חחח.
על השני מגיע לך צל"ש נוסף. כל הכבוד לך על הרעיון המקורי ועל הביצוע!
חג שמח :)

Katie said...

I love the last mani. ITts so cute!

Nitzan said...

יצא מהמם! אבל כבר אמרתי לך :)

Camy said...

So pretty designs!

Hilla said...

איזה רעיון מצוין ומצחיק - מניקור מצה...
מקווה שתחלקי עמנו את מה שתעשי השנה :-)

Charming Nails said...

Cute designs :) beautiful nude shades.

Girls, remember my contest:

http://charmingnails.blogspot.com/2010/03/kansainvalinen-kilpailu.html

KONADomania said...

Ohh, love your french! So classy<3

Tuli said...

Arie - Thank you :-) I liked it too and I still haven't decided what to wear this year :-)

Celine - I'm glad to hear you like it :-) I was so happy with it last year, it was very cute :-)

Mint - תודה רבה יקירתי ! אני מבינה אותך לגבי הפרנץ', אני אוהבת לעשות פרנץ' רק כשיש לי ציפורניים ארוכות מספיק וזה לא קורה כל הזמן. עכשיו הן ממש ארוכות (אני אקצר אותן קצת בקרוב) אז ממש מפתה אותי לעשות פרנץ' השנה.....

Kate - Thank you so much :h:

Nitzan - חחחח...אבל עדיין תודה רבה !!!

Camy - Thank you very much !

Hilla - שנה שעברה ממש שברתי את הראש על זה....חחח...כי התעקשתי שזה יהיה משהו שקשור לפסח...השנה אני כבר מוותרת :-)))
לא החלטתי עדיין מה, אבל נראה לי שזה יהיה משהו עם פרנץ' כי הציפורניים שלי ממש ארכו והפרנץ' נראה מצויין עליהן עכשיו :-) בכל אופן, מבטיחה לצלם לכן את הבחירה הסופית !:d:

Charming Nails - Thank you darling :-)))

Konadomania - Classic is definitely the right word, thank you :-))0

Juliana said...

You have beautiful nails!
I love nail arts like flowers :)
Very beautiful!

Tuli said...

Juliana - That is so nice to hear ! Thank you so much :-)))

Anonymous said...

מהמם! איפה אפשר להשיג את המדבקות?

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment

 
twitter / Tulisnailpolish

Discounts